Today



 Jag är lite less på tränarna. Fastän dom egentligen inte ha gjort nåt. De är bara känslan av att nån annan ska bestämma över mig och vad jag ska göra som jag hatar! Tror de är bäst att jag blir chef.

Imorse skjutsade jag in Jennie till åre med hjälp av beckas bil. Det var kul. Jag vill köra bil!  Sen åkte jag till vårdcentralen i Järpen. För dom som vill veta hade jag en vägg av vax som läkaren tippade suttit där i 1-2 år. Det är alltså därför jag hört så dåligt.....Pling! (citat åhman;D ) De vart iaf en jäkla skillnad!! Skööööönt :)))

Nåt som inte är lika skönt är att jag har matte prov imorrn. Lr egentligen är de bra...orkar inte vänta nå längre på att göra det. Problemet är att jag överarbetade (bortförklaringhost) min hjärna igår så jag har inte rört böckerna än...tror inte ja kmr göra de heller. De jag inte lärt mig förrän nu lär jag inte lära mig tills imorrn iaf! 
     Ska till åre imorrn o ta blodprover iaf..tror jag? Fattar inte va kicki pratar om ibland. Har kommit fram till att anledningen att jag inte somna på kvällarna är att jag inte har tränat på superlänge. Så nu är min dygnsrymt alltså helt normal! (Y) haha.

Men idag är de inte min dag utan det är min kära vän Linnéa =) 18 år idag! De är speciellt att fylla 18.. No more comments is needed ;)




Hoppas du haft en super dag :)


Jag vill åka hem!



/ J


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack Jill :D

Jag har haft en mycket bra dag :)

2009-01-27 @ 19:53:05
URL: http://kastemyr.blogg.se/
Postat av: axaaaan,

... PLING!

Hihi, bus.

2009-01-27 @ 23:56:57
URL: http://elinaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0