eeeeh

Hehe, nu var de så länge sen jag skrev här att jag först inte kom på lösenordet....oops.

Min uppdatering är iaf att årets jobb är en klaaaaaaar förbättring sen ifjol, betydligt roligare! Jag och autocad börjar bli kompisar nu, bästisar nästa vecka ;)  Eon young heroes är i år igen, var så less ifjol så tänkte inte va med i år...åtminstone inte med en film. Men jag vart övertygad ändå...om vi får åka ner till malmö i år igen så kanske det kan va värt o ställa upp igen :P? men fan va drygt om ja måste ragga röster igen....njaeeeeee... we'll see.

I söndags såg jag high school musical med Ann, den var skööööönt, man blev väldigt glad och det behövdes ( det regnade heeela dagen verkligen) så nu är det 2 filmer kvar att se ;)

Imorrn är det midsommar, det blir alnö i år med. Ryktas om tältning så får se hur de blir. Verkar bli ett mastigt midsommarfirande iaf :P  Vid kusten ska det vara bra väder. (I hope)......Får hoppas Johan har det bra där uppe i vålådalen, själv, med sitt midsommar firande. Hoppas det regnar ................... ;)

Ikväll kom mamma o sofie hem från föllinge, jag och pappa gjorde i ordning värsta middan ;) tror de vart mkt imponerade ;)
Känner mig för övrigt i sjukt dålig form....ueeeeeeh!


För övrigt är det ciao italy och arrividerci suecia 19 augusti ;) Finally!

Glad midsommar! (Önskar sol i hela Sverige utom jämtland ...) (Får hoppas att alla lärare(läs 1 lärare) lyckas rätta alla prov så de får vara ledig nu när det är midsommar........................)


This feeling is like no other, I want you to knooooooooooooow ;)

/ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0