hemma


Jag har fått paket på posten (Y)

Pappa fick kanelbulle och se timrå matchen idag for freee

sofie är i örebro

ann är sur

mamma är på tsok

vädret är underbart

skidåkningen idag var också underbar

snart kommer linnea och jag vet inte hur hon ska få plats i mitt ostädade rum

har fortfarande ingen present till las hermanas




Igår åkte jag och pappsi hem som planerat från boden. Jag är nöjd med tävlingspremiären. Jag är väldigt förvånad hur jag kan få upp en bra skate fart när jag kört 2 fart pass i skate...eller egentligen 2 x prologer i Kina. Farten var de inge fel på iaf, synd att banan var ett upplopp för långt ;) De är väldigt trevlig när man köttar järnet och allt känns kanoooon, tyvärr är de mindre trevligt när man får tillbaka känseln i benen och inser att nu äre slut på köttandet! Haha, jag är nöjd ändå.
Boden var väldigt trevligt, vi bodde på ett toppenställe! Jättetrevliga var alla funktionärer och dom ville verkligen att jsm skulle bli bra! Jag smälter iaf direkt för sådana människor! +++ för deras dialekt också! Gulliga var ordet ;)

Idag har jag åkt skidor i vårvädret... våren är kanske på väg? Har inte haft en tanke på vår på hemskt länge meeeeeeeen de vore inte helt fel med lite glassning i solen!

Sofie ska förövrigt till santander, spanien i sommar ;) om jag ångrar att jag inte anmälde mig....!? njaaa, kanske :P Jag ska jobba järnet istället :p

Har tillbringat gårdagen o dagen med att studera universitetskataloger, vet inte huuuur många jag har fått nu alltså! Jag har egentligen bara kollat igenom linköping och uppsala men dom verkar väldigt bra! Jag är inne på civilingenjör just nu, men det finns huuuur många program inom det och dessutom inom varje program finns det hur många inriktningar som helst! Man kan ju undra hur det ska gå för mig att välja med tanke på vilken beslutsångest jag har när det gäller att bestämma ngt, typ vilken glass ja vill ha :O 
Nu äre bara 40 min kvar till jag ska vara på station och agera taxi ;) Får se om Linnéa kommer hem till Grönfinkvägen helskinnad lr kanske avsvimmad av rädsla ;)

Imorrn drar vi norrut mot Järpen! 2.5 vecka sen nu ;) Ska bli både bra o dåligt o komma upp! Det bästa är att jag får bestämma hur miiin lägenhet ska se ut :) Vad är det vi brukar säga becka? "Städning är bara till för idioter, Genier behärskar även kaos" nåt åt det hållet va ;D !?

Inför klassfotot i 1:an ...hahaha ;S ;)




Puss
/J

Kommentarer
Postat av: Hallina

bilden är klockren Jill ;) haha shit hur vi såg ut... Tror inte vi ens kom över stadiet ful till ful-snygg... känns faktiskt inte som att vi kom längre än ful ;D haha kul att de kändes bra på sm =) men nu är den bästa tiden här.. VÅREN :D hoppas vi ses snart!! (ps. å nej jag har inte riktigt till hon anna än ;) hehe)

2009-03-14 @ 17:01:35
URL: http://linahallin.blogg.se/
Postat av: Becka - ultrageniet

vad säger du Lina? Ja tyckte vi stannade vid skitsnygg ja :P och JILL, du anar inte hur PERFEKT detta underbara citat passa min lägenhet nu. Och hur jag ser det. Bombnedslag och disk i högar. Och jag tar igen alla tv-serier jag inte haft möjlighet att se i veckan. DET kallar jag ett sant geni. ;)

2009-03-15 @ 15:31:09
URL: http://rebbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0