Stugan


Efter några dagars återhämtning efter föregående inlägg och vasan så har jag idag satt igång med mitt projektarbete. Det går segt och jag har väldigt mycket jobb kvar känns det som. Ska försöka jobba vidare denna vecka, har ju ganska mycket tid när man är här ändå, stugan, fjällen, Åkersjön! Skööönt! Kommer hit och börja skotta bort 1 meter snö för att få plats med bilen, de är härligt de...... Tyvärr fick jag lite ont i min vänstra biceps :S :P Haha! Imorrn väntar skid och skoteråkning, jag hoppas på härligt väder!

Igår vart de stan med Anna och senare middag hemma hos mig med Julia och Anna som sällskap. Tänkt att vi skulle köpa thai mat men tro ni inte att precis igår så stängde dom 5.15 och vi var där 5.45. Höjden av otur? Sen hann vi inte med nån film heller som vi tänkt men de vart nog ganska bra ändå. :) Hittade iaf ett par skor igår (YES!) för man kan faktiskt aldrig ha för många skor! :))) En klockan köpte jag också, gjorde bra fynd! Jag är nöjd :D

Nu börjar ett program på tv:n "how dirty can I get?". Ann ville prompt se det... Får se om de är nåt..., Annars blir det fortsättningen på vasaloppet på svt play ;) Som förövrigt jag och pappa kollade på i förrgårkväll. Vilka bra sändningar det har blivit! Vid 12 gav jag upp för o sova men pappa kolla vidare ;) Vi kunde också kolla våra målgångar vilket var kul :P Kändes som jag var ensam på upploppet men så var icke fallet såg jag :P

Min nacke fortsätter dock krångla..har ignorerat det för ja orka inte ta tag i de igen före vasaloppet men borde kanske göra det nu. Men de är jäkligt jobbigt..de är visserligen också nackont men ändå :P

/ Jill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0