Sweet seventeen!


Idag fyller min syster 17 år!!
GRATTIS till dig Sofie :)




Spain -08

Har kanske berättat denna syskonhistoria tidigare men den passar ju så bra idag..! När jag och Sofie var små...10 kanske, så sparade jag min veckopeng medan Sofie inte gjorde det. Detta ledde till att jag alltid hade mer pengar än henne. Som snäll storasyster så bestämde jag för att bjuda henne på glass! Vi fick gå på OK helt själva (bara det var ju häftigt) och där står vi vid glassdisken och väljer glass. För Sofie tog det inte lång tid att bestämma sig, DAIM var det som gällde för henne! Blir man bjuden så bli man ju. Veckopengen var ju på 25 kr och 25-18=7. Jag fick alltså välja på piggelin och piggelin. Snäll som man är så bjuder jag Sofie på en Daim strut medan jag själv tar en piggelin :) Den va god den med ;) Lägg märke till att denna historia upprepades inte bara 1 gång utan flertalet gånger! Så snäll som jag var då har tyvärr (?) försvunnit med tiden men en födelsedagspresent kan du fortfarande vänta dig sis ;) ;D

Have a nice daay! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha, du är så himla söt :) eller det kankse är jag som är det?:) puss på dig!

2009-04-01 @ 01:10:19
URL: http://sofjie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0