hej hopp



Jag och linda innan eftersläpp på herrsittningen från i torsdags!



mina charmiga klasskamrater cissi och louise. Cissi lyckades med charma in elouise låten med sitt leende hos dj:n på kvällen ;) behöver jag tillägga att jag var nöjd? ;)

och för er som ännu inte sett bilder från den legendariska damsittningen så länkar jag dom här ;
http://www.clubmasteriet.se/?page_id=33&album=Damsittning
 kan bara konstatera att de va tur för oss som va där och synd för de som inte var de ;) he.he.he :P mkt trevlig kväll var det iaf!

på torsdag så är det kravall 'trollschlaget'! Jag och cissi skall klä ut oss till troll och de andra ska vara....som vanligt :P hehehe, blir nog trevligt de =) Imorrn ska jag gå på lunchföreläsning, gratis lunch ;) förra veckan fick ja 3 gratis luncher, hehehe! 2 av föreläsningarna var sådär, medan en var asbra! hur man ska ta tag i sitt liv innan nån annan gör de, vart glad över att han sa att man inte behöver vara klassetta......
 På fredag så ska klassen ha sagan om ringen maraton (ÄNTLIGEN) !! Jag är nöjd! Anders i klassen har lovat att bjuda på middag och Johan har lovat att göra chokladbollar. Blir spännande...

allt går bra för mig utom plugget, huvva ligen. Blir jobbigt i dec-jan. Ser fram emot barcelona i slutet av jan! Och åre på nyår! och åkersjön, saknar snön så jääääääävla mkt just nu! var sjukt kul o kolla på vinterstudion o helgen iaf. Flyttade in hos linda, de va mysigt, bjöd in mig själv kan man säga, hehehe. Men så man gör när man känner sig som hemma ;) skulle vilja uppdatera lite oftare, är ju liksom rätt trevligt att ha kvar så att säga, får se hur de går. har jag sagt att min cykel bilvit stulen igen lr? jävla tjuvar... oflyt faktiskt! låst både fram och bak dessutom! Har en ny cykel nu, den är tyvärr sjukt långsam och trög och oväxlad, men är rätt nöjd ändå... att vara utan cykel i denna stad är inte så gött! näe lite sömn på de här så... (försov mig förövrigt idag...) men först ska jag ringa mina förädrar....vissa har ju som varit i egypten dom...!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0