saturday night


Så är håret fixat och sminket på för.....x gången senaste veckorna! när man inte längre kan räkna hur många gånger man varit ute senaste veckan har man varit ute för mkt :) efter en halv dag i sängen igår (feber) så känner ja mig piggare idag.., stod dock över träning och bastu med draglaget och laddar för sittning(tror jag?) om 40 min nu! har städat och handlat idag..skulle tvätta också men maskinerna var upptagna när jag kom dit. Kanske bäst att gå dit i natt när jag kommer hem, garanterat lediga då ;) imorrn ska jag öppna ekonomi boken, känner mig som sagt rätt efter bara för att många har en del förkunskaper redan, men det brukar ordna sig. Ska se till att bli frisk också...vilket är lättare sagt än gjort med det tempot som är här :P förhoppningsvis (?) lugnar det ner sig efter tisdag då de är kalasmottagning som ja fattat är de sista av nollningen.  För tillfället lever jag iaf ;) ska snart cykla iväg!


(detta är de skrämmande cm jag berättat om :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0