sunday morning


Livet är så mkt roligare när man är frisk! Denna helg har pappa varit här, fre-lör! Vi har sprungit, åkt rullskidor, handlat mat och ätit mat ;) trevligt! Älskar härliga soliga höstdagar, blir man på bra humör av! Igår var de dragträning också, måste tagga till den här veckan om jag ska bli uttagen på lördag! Ska bli skitkul oavsett :) (www.draget.nu) På kvällen hade vi myskväll med några av tjejerna från klassen, trevligt :)
Denna vecka blir dock väldigt hektisk (ovanligt) skola 08-17.00 dragträning 17.45 mån, tis, ons och tors fika med draglaget. Fredag skola halva dan typ för sen är de fredags pub 15.00 och sen sittning för alla draglag och sedan kravall för att sedan lördag 08.00 vara redo för att "tvinga maskinister bada näck i tinnerbäcken!" ;) söndag ska jag sova och ta igen mig och sedan är de hårdplugg inför duggan den 25:e.
Idag bör jag dock plugga en hel del, vet bara inte vart jag ska börja...ekonomi eller matte ? trigonometri lr bidragskalkyl? hard choice;)


Från münchen hoben då de flesta stod och köade för att få de eftertraktade ölglasen (1 liter) med sig hem, utom jag och några till som åt tårta istället ;) (fyllde ju 20)


3 av tjejerna i klassen =)
 

och linda och jullan..., igår såg jag deras lägenhet för 1:a gången också, tjusig och perfekt storlek!

Har varit på möte för LiTHe Vilse också, verkar skitkul! Dessutom är de samling för träning 25m från mig ;) skönt...! Ska börja vara med nästa vecka, då de kan bli lite tajt den här veckan o hinna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0