Update

Hej,
Här har det hänt en del sen sist! har klarat av 4 tentor varav 3 st är godkända!! Den 4e får jag vänta med till nästa veckan innan resultaten kommer. Jag håller tummarna! Igår kom jag hem från Barcelona! Det var lite kallare än förväntat men trevligt och kul att få prata lite engelska igen! I've missed it! Min dygnrytm är dock heeelt fucked up. Äta middag runt 10 på kvällen och sen lägga sig 3-4 och sova halva nästa dag är inte riktigt den dygnsrytmen vi har i Sverige. Får hoppas de ger med sig i veckan. Var ett helvete i morse på föreläsningen och hålla sig vaken! Räddningen var att vi slutade 12! Kvart över 12 var jag dock och gjorde nåt spännande och nervöst, jag var på intervju och fick 10000 frågor ställda! Mkt nyttigt och lärorikt! Den näst sista frågan var rolig, fick se ett papper med 5 djur framför mig, en lax, ett lodjur, en myra, en älg och en örn. Frågan löd Välj ett djur som du associerar dig med och motivera varför. Inte så lätt att bara sådär komma på och sen motivera varför! Vad skulle ni valt? Sen den ovanliga känslan av att framhäva sig själv och samtidigt vara naturlig. Får se hur det gick senare men det känns verkligen som att man lär sig mycket bara av att varit där. Till helgen ska jag hastigt och lustigt flytta! Trevligt att packa ihop allt skit man lyckas samla på sig igen :P Men förhoppningsvis blir de en bra flytt till en ol-korridor.  :)


camp nou, sjukt häftigt var det! Jag som inte ens är speciellt förtjust i fotboll tyckte de va awesome ;)


Jag, Maria och hennes rumskompis brittiska Miranda framför det mäktiga la sangria familia. En 'kyrka' ( palats snarare) som beräknas bli klart till 2021.



At the beach, måste vara underbart här på sommaren!


Park güell, sjukt häftig park, designad av gaudi ( ja ni ser min kulturella sida bara växer och växer ;) ). Skulle verkligen vilja se det under sommaren också!


Häftigt va?! Ser ut som hans o greta huset/n :)


/J


Kommentarer
Postat av: E

KUL med uppdatering!! ;D

Och gud va kul och BRA att du fixade de första tre tentorna. Nu är de bara att hålla tummarna för den fjärde och sista :) Jag ska hålla stenhårt! Hör av dig när du fått något resultat! :)

2011-01-25 @ 13:52:23
URL: http://elinaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0