Imorrn

Jag ska nog blogga imorrn. Det är ju så roligt att läsa andras bloggar, så jag kanske ska börja bidra lite igen. Jag får ju dock lite prestationsångest, liksom, alla skriver ju så bra/roligt/långt/kort/mktbilder osv. Hehehe, får se hur det går! Imorrn är det mattetenta, flervarre. Känns som vanligt allt annat än bra. Just nu känns det som att jag mest vill ha sommarlooooooov! Men ska kämpa mig igenom de 5 timmarna imorrn mellan 2 och 7. Sen kommer jag vara en ny människa och supermkt gladare än senaste 2 veckorna! Kan inte vara hälsosamt o plugga såhär mkt!
På onsdag är det student för Järpen, och nästa onsdag för Sofie. Och jag missar båda, den ena var det fysiskt omöjligt att förflytta mig de cirkus 80 milen till Järpen på 12 timmar och när Sofies är så ska jag bli brun i alanya istället. Men jag är ingen dålig syster för det, har fixat världens bästa present istället till henne..! Hehehe. Stört att det är 1 år sen jag tog studenten, tiden går fort. Önskar jag fick använda mössan lite till, kanske tar med den till alanya och låtsas att jag är student...
(med tanke på att tiden går fort)
Vet inte vad som är det bästa med denna bild. Mitt egna kreativt gjorda armband, mammas lila halsband, mina fantastiska frisörkunskaper, den mastiga hårväxten eller kanske håruppsättningen? (struntar i att nämna klänningen eftersom jag inte vill göra mamma ledsen...)
Är trots allt mig ganska så lik, har fortfarande icke existerande ögonbryn och använder fortfarande hårsnoddar. Dock hästsvans istället för pippilotter nuförtiden...
Håll tummarna för mig imorrn :)
Take care,
/J

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaa, klockren bild!! hoppas de går bra på tentan idag :D och du, ta med dig mössan, vi ska ju förtusan åka på studentresa!! :D Pussss! Syns på lördag!!

2011-05-31 @ 10:33:06
URL: http://kastemyr.blogg.se/
Postat av: Elin

Weeei, va roligt att läsa, de glädjer mig att du börjar skriva igen Jillan!! Vill ha mycket uppdatering här nu framöver ;)

Hoppas tentan har fått finemang! ;)

2011-05-31 @ 14:46:34
URL: http://elinaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0